دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MUD cover small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2
Memory: 2 GB
Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850
Video Memory: 256 MD
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
DirectX: 9.0c
Storage: 4 GB

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better
Memory: 4 GB+
Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better
Video Memory: 512MB+
Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit
Storage: 4 GB+

 

تصاویری از محیط بازی:

MUD 01 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC MUD 02 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC

MUD 03 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC MUD 04 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC

MUD 05 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC MUD 06 small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC

 

source دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Peejeshare    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Peejeshare    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Peejeshare    Rapidshare    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
8 / 2 / 1391برچسب:, :: 11:13 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات